Πέμπτη 14 Απριλίου 2011


Νάνι, Νάνι παιδί μου ! (Γεωργίου.Χ.Καραβιώτη)


Ένα παιδάκι,
Πάει να κοιμηθεί,
Νάνι, μωρό μου!
Νάνι…νάνι !

Κλίνει τα ματάκια του
Και ονειρεύεται,
Νάνι, καλό μου !
Νάνι…νάνι !

Βλέπει ψηλά
Και χαμογελά,
νάνι, γλυκό μου,
Νάνι…νάνι!

Βλέπει συννεφάκια,
Βλέπει λουλουδάκια,
Ναι, γιασεμάκι μου,
Νάνι …νάνι !

Βλέπει αστεράκια
Κι όμορφα ζωάκια,
Ναι, χελιδονάκι μου !
Νάνι…νάνι !

Βλέπει συννεφόπουλα,
Βλέπει αστερόπουλα,
Νάνι, χρυσό μου !
Νάνι…νάνι !

Και να μια σκάλα,
Μέχρι τα ουράνια,
Νάνι, αετέ μου !
Νάνι…νάνι !

Και με χαρά,
Την ανεβαίνει,
Νάνι, πρίγκιπά μου !
Νάνι…νάνι !

Και μικρά αγγελάκια,
Το οδηγούν,
Νάνι, αγάπη μου !
Νάνι…νάνι !



Μέχρι την πύλη,
Του ουρανού,
Νάνι, καρδιά μου,
Νάνι…νάνι !

Και ένα Φως,
Σαν τον ήλιο,
Νάνι, πνοή μου,
Νάνι…νάνι !

Το αγκαλιάζει
Και το φιλά,
Νάνι, ζωή μου,
Νάνι…νάνι !

Κι είναι το Φως,
Του μικρού Χριστού,
Νάνι, παιδί μου,
Νάνι…νάνι !

Γράφτηκε για το εγγονάκι μας,το μικρό Ηρακλή !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου